• (Android/iOS) ace savaşçı: modern hava savaşı daha fazlası

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ ace savaşçı: modern hava savaşı ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ ace savaşçı: modern hava savaşı IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ daha fazlası ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ace savaşçı: modern hava savaşı 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Oyun, oynamaya çalıştığımda aniden olduğundan daha iyi çalıştı, açılıyor ama sadece küçük bir tekerlek dönüşü yüklemiyor. Diğer tüm oyunlarım mükemmel çalışıyor Sunucunun kapalı olup olmadığından emin değilim.....Oyunu beğendim, umarım tekrar oynayabilirim.

    Oynanış ve grafikler harika, ancak gerçek bir uçak uçurmak gibi üç eksenin tümü için sınırsız kontrole sahip olmak güzel olurdu, böylece kendi başınıza döngüler yapabilirsiniz. Gerçekliğin olmadığı tek yer burası. Ek olarak, kontrolör işlevi sunacaksanız, HUD'yi değiştirebilmek ve farklı işlevler için (silah, füze, art yakıcı, vb.)

    Oyun güzel eşya uçakları ayarları olmalıdır ve modları çeşitlendirilmeli

    Oyunu gerçekçi seviyorum, oyunun zorluğu iyidir çünkü gerçek it dalaşında sadece tek bir hata oyun biter

    Güzel bir oyun ama ikinci kontrol noktasından sonra 6. seviyeyi geçemedim. Çok zor ve seviyeyi geçmek için kendinizi yükseltmeye çalışmak için hiç altın alamazsınız. Yaklaşık 30 reklam izledim, sadece uçağımın seviyesini yükseltmek için yeterli parayı almaya çalışıyorum. Ancak seviye atladıktan sonra bile, o seviyede anında öldürüldüğünüz çok fazla uçak var.

    Bu yüzden, uygulamanın çökmesiyle ilgili sorunlar yaşadım, bu yüzden bunun düzeleceğini düşünerek Kaldırdım ve yeniden yükledim ve eminim ki düzeldi. Benim sorunum, yeniden yükledikten sonra hesabınızı geri alabilmeniz için size bir kod vermeleri ama nedense bu işe yaramadı. Sağlanan e-postaya ulaşmaya çalıştım ama henüz hiçbir şey duymadım.

    Dürüst olmak gerekirse harika bir oyun, mekaniği ve farklı oyun türlerini seviyorum. Ayrıca oyunun ekonomisi mükemmele yakın. Bununla birlikte, hepiniz bir turnuva sistemi eklemeli ve bir dükkan eklemelisiniz, örneğin, uçaklar için kamuflaj, çıkartmalar, sayılar ve resimler, vb. Gibi kozmetik ürünleri satın alabilirsiniz. Ama lütfen diğer oyunlar gibi olmayın ve kozmetiklerin maliyetini düşürmeyin, veya geçici. Bunun dışında bu oyun harika

    Oyun arızalı belli uzayn sonra hangi ucağı alırsan al ekran kararıyor

    Oyunu beğendim ama bir sorun var ki bana özel ödül vermedi o yüzden 2 yıldız verdim.

    Minecraft Arkadne igre dye

    Oyun harika harika harika asla sıkıcı değil ama neden kampanya seviyelerini oynayamıyorum bilmiyorum hayatta kalma oyununu indirdiğimden beri oynuyorum ve yeni jetler alıyorum ama her açışımda ekran kararıyor bunları kullanmayı deneyin lütfen kontrol edin.

    Arkadaslar oyun güzel bence eylenceli bi oyun

    Oyunu bir süre oynadım. Geliştirilmesi gereken 3 şey var, uçak sürüş mekanikleri, uçağın iç kamerası daha iyi yapılmalı, grafikler biraz daha iyi olsa mükemmel olurdu.

    Oyun harika, biraz para harcamayı umursamıyorum bile ama günlük ödüller işe yaramıyor çarkı döndürmek işe yaramıyor, ödülleri aldığınızda oyunu daha eğlenceli kılan da bu

    Çok güzel herkese tavsiye ederim

    Tamam, seviye 7w üç üs, füzeleriniz onları kilitlemeden önce sizi anında öldürdükleri üçüncü üssü geçmeniz imkansız

    Harika bir oyun hala öğreniyor ama sr _71 blackbird'e getirdiği harika şey onu uçurmak harika olurdu.

    İyi grafik, ancak yer işaretleri grafiği net değil kullanım kolay bazı aksaklıklar ancak tüm iyi oyunlarda güncelleme ile düzeltildi

    As dövüşçüsü. Harika oyun söylemeliyim. Kontrol grafikleri. harika. Ama bir iki sorun var. Bir hava aracı edinmenin maliyeti çok fazla. Bu oyun yeniyken, en azından o zaman eklemeleri izleyebilir ve seviye atlayabilirdik. Ama şimdi düşük ücretli görevlerde sıkışıp kaldınız. 2. Oyun, çevrimiçi oturumların ortasında çöküyor, lütfen bunu düzeltin. Ve herhangi bir satın alma yapmak çok zor.

    Aslında fena bir oyun değil... Destek devam etmiş ve unutmuş görünüyor... Ödül çarkını döndürmekle uğraşmayın, bundan sonra yapacağınız tek şey kullandığınızın bir ya da iki seviye aşağısı olacak.. . tek kelimeyle raftan kaldırıp tekrar tekrar oynadığınız eski bir NES oyunu gibi ama bu listenin ilk 3'ünde de değil.... sadece büyük bir acı olan birkaç küçük şeyi düzeltin....

    GERÇEK OYUN DENEYİMİ!!! Arkadaşların özellikleri; Grafik=⭐⭐⭐ Simülasyon=⭐⭐⭐⭐⭐ Oyundan zevk=⭐⭐⭐⭐ Para hedef orta düzeyde Sizde indirerek gerçek bir F16 kullanımı tercihinizsiniz. Oyun eksikleri; -Ülkemizi cihazlara yönelik savaşa bilseydik güzel olurdu. -F16 ile pistten havalansaydık güzel olurdu. Benim anlatacaklarım bu kadar ama indirirseniz pişman olmazsınız oyun çok güzel


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :