• (Android/iOS) Soccer Super Star - Futbol hile kodu paraları artırmak

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Soccer Super Star - Futbol ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Soccer Super Star - Futbol IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hile kodu paraları artırmak ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Soccer Super Star - Futbol 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Bence numaranı seçmene izin vermeliler ve bence senin karakterin için her şeyi değil, kendi karakterini kişiselleştirmene izin vermeliler.

    Oyun güzel ama reklam işleri çok abartmışsınız..lardan sıkıldım oyunlarını yapıyorum...

    Harika bir oyun, HER OYUNDAN SONRA reklamlar hayal kırıklığına uğrattı. Ekleri kaldırmak için ödeme yapma seçeneği bile yok. Silindi.

    bir oyun sadece kötü korkulacak çok reklam var yoksa gerçekten iyiler (işte iyiler (üstte kalsın rastgele) Aldffbfncnxlsncncnslağslwmdnfnnvsğağslwmdnfnnvsğağsldmdnfnfnvsğağsldmdnfnfnvsğağsldmdnfnfnvsğağsldmdnfnfnvsğağsldmdnfnfnvsğağsldmdnfnfnağfkfmgxşağekfğğğandkslsldlfjfbğncncwrpks)

    Oyun güzel ama aşırı reklam var ve bu çok bu sıkıcı bu iş için uğraşıyorum

    OYUN HARIKA AMA FAKAT BEN FURKAN FRANSIz yaptim dünya kupasieda son 16 da crotia ile karsiya gelddim 2 1 yenildim (ASLINDA DÜNYA KUPASI 2018) YANI HER ŞEY DÜNYA KUPASI 2018 TEN ALINMIS ASLINDA FRANSA ARJANTINLE KARSILASACAK!!!

    Bu oyun güzel güzel olması nada kötü nedeni eyer top rakibe geçer se maç sıfırlanıyor o çok beğenmedim ama güzel bir oyun

    Önemli değil. Bir sürü Reklam var ama televizyon izlemek işi kolaylaştırıyor.

    Mr Bean - Special Delivery פנאי fxo

    Ab guzl ama bi sorun var kriz olyom illaki star olacam yok çevreki kizlar benden hoşlanmıyomuś benim bu uygulama yı yüklemem:futbol oynamak am bir bu oyun yok star olmak yok sevgili Yok sözleşmede sıkıcıça yapıyordu alıyosun oyuncuda bı güč olmuşyo lütfen bu yazmi göz önünde bulundurulan ve oyunu tasarlayan 10 üzerinden 4 5 durumu ise 3

    Çok kötü oyun.. sadece reklamlar reklamlar ve reklamlar.. lütfen indirmeyin

    Çok eğlenceli; iyi tepki veren eylem. Ancak futbol dünyanın HER YERİNDE oynandığından, dünyanın en kapsayıcı sporu olduğu için; Bu uygulamada oyuncuları için bu çeşitliliği sunan/yansıtan avatar seçenekleri neden yok? Bu konuda oldukça hayal kırıklığı yaratan ve şaşırtıcı derecede gerçekçi olmayan. Ve daha geniş bir rakip yelpazesi, her yerde rekabetçi takımlar ve ligler gibi daha zayıf pazarlarda oyunun büyümesine yardımcı olur. Ayrıca, ceza sahasına tökezleyen bir oyuncu neden penaltı vuruşu alamaz? İyi uygulama: daha iyi hale getirin.

    Abi çok fazla reklam var ve reklamlarda kullanıma uygunsuz

    Oyun çook güzel ama yan oynansaydı daha güzel olurdu ama puan kırmadım yinede çoooooooooooooook güzel

    Eh işte o kadar da güzel bir oyun denilmez

    Bu oyunu seviyorum ama daha kapsamlı olması için biraz daha hikaye modu ekleyin

    İyi oyun ama reklamlar acımasız!!! Her seviyeden sonra ve hatta bazen seviye sırasında bile reklam!!

    Çooooooooooooooook kötü. maçı oynamadan önce skor GS 2 -0TS oldu.

    Oynanış çok eğlenceli. Ancak geliştiriciler yapay zekayı geliştirmeli. Topu araziden dışarı atmak yerine, yapay zekanın daha esnek olabilmesi için bir şeyler ekleyebilirler. Ayrıca, her maçtan sonra çok fazla reklam çıkıyor, ancak bir çözüm buldum: sadece wifi'yi kapatın veya uçak modunu açın.

    Bune yaaaaa çok kötü oyunu s yükledim hesap sıfırlansın diye yrden devam etti

    Oyun ama baziu yanlari top vurmanin limiti var yani hedef vurmak yerine istemesende pas verirsun sadece kendi karakterimizi kontrol edebilirsek iyi ve oyun 2 sezon bir takimda oluna bilen paris deyken hic gorulm kazen beni ingiltereye goturduler

    İyi oyun çok reklam

    HER seviyeden sonra bir reklam bir şakadır. Kaldırıcı ve bir daha asla oynama. Bu oyundan uzak dur

    DLS'nin en iyi futbol oyunu olduğunu düşünürdüm, ama bunu oynadığımda, ona bağımlı oldum, tekrar tekrar oynadım, bu yüzden bu şaşırtıcı oyunun yaratıcısı sayesinde

    Bu kadar reklam olmaz oyunu sirf bu yüzden siliyorum

    Bu oyunu seviyorum. Aslında 109. seviyedeyim ve oyuncumuzun görünüşünü değiştirebileceğimize gerçekten minnettarım


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :