• (Android) Kitchen story: Food Fever – Cooking Games πόρος δημιουργίας κώδικα εξαπάτησης

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ πόρος δημιουργίας κώδικα εξαπάτησης ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Όποτε μπαίνω να παίξω δεν ανταποκρίνεται . Αυτός είναι ο λόγος για ένα μόνο αστέρι. Βελτιώστε αυτό.

    Αυτό το παιχνίδι είναι καλό, αλλά όταν έφτασα στο pizzaville δεν λειτουργεί

    Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Rekreacyjne ocxr

    ενημέρωση: έπαιζε Taj Grand level38 πρόσφατα αλλά δεν μπορούσε να καλύψει την απαίτηση των 15 τέλειων πιάτων. Είχα αναβαθμίσει τον εξοπλισμό μου αλλά ακόμα δεν μπορούσα να τον περάσω. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΛΕΓΞΤΕ αν το επίπεδο έχει κάποιο πρόβλημα!! μου έδωσε 80 όταν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να πάρω 100 aka τέλεια πιάτα! διασκεδαστικά παιχνίδια! το λατρεύω~ αλλά είναι πολύ αργό να αναβαθμίσετε το εργαλείο αν δεν αγόραζα τα νομίσματα ή δεν παρακολουθούσα τη διαφήμιση, επίσης συμβαίνει μερικές φορές που δεν μπορούσα να ξεκινήσω το παιχνίδι μου όταν πατάω την έναρξη, το πρόβλημα λύθηκε μόνο αφού επανεκκινήσω την εφαρμογή.

    Πρέπει να περιμένουμε πολύ ώρα για τα ψώνια

    αυτό το παιχνίδι σε ρουφάει κυριολεκτικά πρέπει να έχεις τα δικά σου δεδομένα για να συνεχίσεις στο παιχνίδι...δεν θα συνιστούσα ποτέ αυτό το παιχνίδι σε κανέναν... ούτε καν τις κούκλες μου. Θα έδινα σε αυτό το παιχνίδι αρνητικά αστέρια infinity, αλλά κρίμα που δεν μπορώ. τα γραφικά είναι τα χειρότερα ... οι θεατές στο σπίτι δεν κάνουν λήψη αυτού του παιχνιδιού

    Kitchen story: Food Fever – Cooking Games કેઝ્યુઅલ mxcu

    Πλήρωσα κάποιο χρηματικό ποσό για να κερδίσω περισσότερα πετράδια, προστέθηκε και αργότερα αφαιρέθηκε. pls τι έγινε;

    Ειλικρινά μου αρέσει πολύ αυτό το παιχνίδι. Δυστυχώς, υπάρχει τόσο μεγάλη καθυστέρησηκαι bug. Διορθώστε το και θα συνεχίσω να παίζω. Παρακαλώ..μου αρέσει το παιχνίδι. Διορθώστε λοιπόν αυτό!!!

    Εξαιρετικό εύκολο και γρήγορο μου άρεσε πολύ ❤❤❤

    Είναι πολύ ωραίο. Απολαμβάνω το παιχνίδι. Αλλά η ώρα για την προμήθεια είναι πολύ μεγάλη. Μπορείτε να μειώσετε τις ώρες για την προμήθεια. Σας ευχαριστώ

    Το παιχνίδι είναι ωραίο, απλά κάθε περίπου 2 δευτερόλεπτα το παιχνίδι stop και exit είναι το μόνο πράγμα που δεν μου αρέσει, αλλά το παιχνίδι είναι ένα ωραίο παιχνίδι για να παίξω, αλλά δυστυχώς το διαγράφω αλλά πιστέψτε με είναι ωραίο παιχνίδι Απλώς δεν μου αρέσει το γεγονός ότι το κάνει αυτό

    Έκανα μια αγορά για 0,99 για να αυξήσω την προσφορά μου +100 και τίποτα δεν αυξήθηκε. Νιώθω σαν να με έχουν κλέψει και θέλω μόνο αυτό που πλήρωσα...

    Ωραίο παιχνίδι....... Αλλά το να πάρεις νομίσματα είναι λίγα.. Δεν αρκεί για την αναβάθμιση συσκευών.. Πάντως μου αρέσει

    Kitchen story: Food Fever – Cooking Games કેઝ્યુઅલ mxcu

    Άρχισα να το παίζω και μόλις τελείωσα το ice plaza. Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό το παιχνίδι είναι ακόμα εκεί. Μου δίνει νοσταλγία. Ακόμα κι αν μου αρέσει αυτό.. Εξακολουθώ να εύχομαι αν εξαντληθούν οι προμήθειες να υπάρχουν 2 ώρες για να επιστρέψω τις προμήθειες. Εκτός από αυτό, χωρίς ελαττώματα, και το καλύτερο.. low mb και offline

    Έτσι, το παιχνίδι είναι καλό, αλλά η μόνη μου επιφύλαξη είναι ότι το κορίτσι περπατάει αργά όταν πηγαίνει. Αυτό είναι πολύ απογοητευτικό όταν θέλετε ένα τέλειο πιάτο ή όταν οι πελάτες είναι θυμωμένοι. Έτσι, αν μπορείτε να κάνετε την ταχύτητά της πιο γρήγορη, θα βοηθούσε πραγματικά.

    Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Rekreacyjne ocxr

    Είχα κερδίσει περισσότερα από 500 διαμάντια και τώρα είναι μόνο 141.. δεν τα έχω χρησιμοποιήσει.. και τα διαμάντια έχουν φύγει.. διορθώστε αυτό το πρόβλημα. είναι τόσο ενοχλητικό

    Πολύ διασκεδαστικό και πολύ εθιστικό. Σίγουρα βοηθάει να περνάει ο χρόνος.

    Δεν μπορώ να καταλάβω επίπεδο lena 27 επίπεδο Έχω σερβίρει 4 πατατάκια σοκολάτας αλλά δεν μπορώ να περάσω το επίπεδο 27 .of lena Koi to batado επίπεδο lena 27 level kise cross kare samjh ny ara wo game ka level mai ne jitne πελάτες aye utne hi serve krliye αλλά 4 τσιπς choco σερβίρονται batara udhar αλλά 3 πελάτες γεια aye choco chips k kise serve kru πελάτη γεια ny aya στο 4ο wala ...

    Αυτό το παιχνίδι είναι καταπληκτικό. Μου αρέσει αυτό το παιχνίδι. Σε αυτό το παιχνίδι, φτιάχνουμε διαφορετικά φαγητά όπως


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :